გაკვეთილი 1 :
„ვარ თუ არა მე
მეწარმე?“
გაკვეთილის გეგმა
რიცხვი: 28.11.2017 წ.
გაკვეთილის თემა
|
„ვარ თუ არა მე მეწარმე?“
|
პედაგოგის სახელი და გვარი
|
ნატალია ოქროპირიძე
|
სწავლების საფეხური
|
VI-ა
კლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
20 მოსწავლე
|
საჭირო უნარები
|
·
ინფორმაციის
ანალიზი
·
გადაწყვეტილების
მიღება
·
მონაცემთა
დაჯგუფება
·
ინფორმაციის
ინტერპრეტაცია
·
თანმიმდევრობის
დაცვა
·
წყვილებში
მუშაობა
·
თანამშრომლობის
უნარი
|
გაკვეთილის მიზნები
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
·
გააცნობიერონ მეწარმის გავლენა საზოგადოებასა და
რეგიონზე
·
შეადარონ წარმატებული მეწარმეების საერთო თვისებები
საკუთარ უნარებსა და შესაძლებლობებს
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეებს შეუძლიათ მსჯელობა, დისკუსია,
აზრის გამოთქმა, დასკვნების გამოტანა
|
გაკვეთილის მსვლელობა /საკლასო
მენეჯმენტი
|
აქტივობა 1:
შესასწავლი თემისა და მიზნების გაცნობა .
აქტივობა 2: საკვანძო კითხვებზე
პასუხის გაცემა
აქტივობა
3: ბიზნესის
წარმატების თვისებების განსაზღვრა
აქტივობა 5: ბლიც-შეკითხვები
აქტივობა
6: დასკვნების გამოტანა გაკვეთილის
შეჯამება
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ვაფასებ მოსწავლეთა
აქტიურობას და ჩართულობას. ვაძლევ უკუკავშირს განმავითარებელი შეფასებით
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
|
გაკვეთილი 2 :
„რეგიონალური
რესურსები: მეწარმეობის ინსტრუმენტები“
გაკვეთილის გეგმა
რიცხვი: 05.12.2017 წ.
გაკვეთილის თემა
|
„რეგიონალური რესურსები:
მეწარმეობის ინსტრუმენტები“
|
პედაგოგის სახელი და გვარი
|
ნატალია ოქროპირიძე
|
სწავლების საფეხური
|
VI-ა კლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
20 მოსწავლე
|
საჭირო უნარები
|
·ინფორმაციის ანალიზი
·მონაცემთა დაჯგუფება
·გადაწყვეტილების მიღება
·ალტერნატივების შეფასება
·ზეპირი და წერითი კომუნიკაცია
·ინფორმაციის წარდგენა
·ჯგუფებში მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
· მოსწავლეები გაეცნობიან რეგიონში
არსებულ რესურსებსა და მეწარმეების მიერ მათი გამოყენების გზებს საქონლისა და
მომსახურების წარმოებისას.
მოსწავლეები შეძლებენ:
·
გაარჩიონ ბუნებრივი, ადამიანური და კაპიტალური
რესურსები.
·
გააანალიზონ ის საქონელი და მომსახურება, რომლებიც
შეიძლება იწარმოოს რესურსების გამოყენების
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან
მონაცემთა ანალიზი, მათმატიკური გამოთვლა, იციან მეწარმეობის საკვანძო
ცნებები, მსჯელობენ და გამოაქვთ
დასკვნები.
|
გაკვეთილის მსვლელობა / საკლასო
მენეჯმენტი
|
აქტივობა 1. შესასწავლი თემის
მიზნის გაცნობა
აქტივობა2. წინა
გაკვეთილზე განხილული მასალის გახსენება
აქტივობა 3. ჯგუფური მუშაობა
აქტივობა 4. პრეზენტაცია
აქტივობა 5. ბლიც-შეკითხვები
აქტივობა 6. დასკვნების გამოტანა
გაკვეთილის შეჯამება.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ვაფასებ მოსწავლეთა
აქტივობებში ჩართულობას. ვაძლევ განმავითარებელ შეფასებას
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
20 სახელის სამაგიდო ბარათი
5 საკვანძო ტერმინთა საჩვენებელი
ბარათი (ვ-მ)
1 მეწარმის პოსტერი
20 ფლაერი „ ჩვენი რეგიონი“
6 რესურსების ბარათი (ა-ვ)
1 საქართველოს რესურსების რუკა
20 ბარათი და მაგნიტი
20 ჩემი თვისებების აღრიცხვის
ბარათი
20 საშლელიანი ფანქარი
|
გაკვეთილი 3 :
თამაში „ჰოთ-დოგების
დახლი“
გაკვეთილის გეგმა
რიცხვი: 12.12.2017 წ.
გაკვეთილის თემა
|
თამაში „ჰოთ-დოგების დახლი“
|
პედაგოგის
სახელი და გვარი
|
ნატალია ოქროპირიძე
|
სწავლების
საფეხური
|
VI-ა კლასი
|
მოსწავლეთა
რაოდენობა
|
20 მოსწავლე
|
საჭირო
უნარები
|
·
ინფორმაციის
ანალიზი
·
მონაცემთა
დაჯგუფება
·
მითითებების
დაცვა
·
გამოთვლა
·
კითხვა
დაგაცნობიერება
·
ჯგუფებში
მუშაობა
|
გაკვეთილის
მიზნები
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
·
ახსნან
ბიზნესის ფინანსური ინფორმაციის ზუსტი აღრიცხვის მნიშვნელობა.
·
აღრიცხონ
ბიზნესის შემოსავლები და დანახარჯები.
·
გააცნობიერონ
ბიზნესის წარმართვისთვის აუცილებელი ძირითადი საქმიანობა
|
წინარე
ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან
მათმატიკური გამოთვლა. საკვანძო სიტყვების მნიშვნელობები. მსჯელობენ და გამოაქვთ
დასკვნები.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა / საკლასო
მენეჯმენტი
|
აქტივობა 1.
გაკვეთილის მიზნის გაცნობა .
აქტივობა
2. წინა გაკვეთილზე განხილული საკითხების მიმოხილვა
აქტივობა 3. თამაში „ჰოთ-დოგის დახლი“
აქტივობა 4. ბლიც-შეკითხვები
აქტივობა 5.გაკვეთილის
შეჯამება
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
ვაკვირდები, ვაფასებ მოსწავლეთა
ნამუშევრებს და გაკვეთილზე განხორციელებულ აქტივობებში ჩართულობას. ვაძლევ
უკუკავშირს.
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
· 20 სახელის სამაგიდო ბარათი
· 5 საკვანძო ტერმინთა საჩვენებელი
ბარათი (ო-ს)
1 მეწარმის პოსტერი
5 თამაშის „ჰოთ-დოგის დახლი“ დაფა
1 სათამაშო ქვების შეკვრა (4 ფერი
; ტიტო ფერის 5 ცალი)
5 კამათელი
20 თამაშის „ჰოთ-დოგის დახლი“
ფულის აღმრიცხველი
20 ბიზნესდავალების ბარათი
· 20 საშლელიანი ფანქარი
|
გაკვეთილი 4 :
„მეწარმეები - პრობლემების
მომგვარებლები!“
გაკვეთილის გეგმა
რიცხვი: 19.12.2017 წ.
გაკვეთილის
თემა
|
„მეწარმეები - პრობლემების
მომგვარებლები!“
|
პედაგოგის
სახელი და გვარი
|
ნატალია ოქროპირიძე
|
სწავლების
საფეხური
|
VI-ა
კლასი
|
მოსწავლეთა
რაოდენობა
|
20 მოსწავლე
|
საჭირო
უნარები
|
·
ინფორმაციის
ანალიზი
·
გადაწყვეტილების
მიღება
·
ალტერნატივების
შეფასება
·
წერითი
და ზეპირი კომუნიკაცია
·
პრობლემის
გადაჭრა
·
წყვილებში მუშაობა
|
გაკვეთილის
მიზნები
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
·
განახორციელონ ბიზნესში პრობლემის გადაჭრის პროცესი
·
გააცნობიერონ ბიზნესგადაწყვეტილებებთან
დაკავშირებული პოტენციური რისკი და ჯილდო
|
წინარე
ცოდნა
|
მოსწავლეებს შეუძლიათ ანგარიში, მსჯელობა,
დასკვნების გამოტანა, აქვთ წარმოსახვითი უნარები, ბიზნეს-გეგმის ჩამოყალიბება
საკუთარ სამუშაო უნარებსა და ინტერესებზე დაყრდნობით.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა/ საკლასო
მენეჯმენტი
|
აქტივობა 1.შესასწავლი
თემისა და გაკვეთილის მიზნის გაცნობა .
აქტივობა 2. წინა
გაკვეთილზე შესწავლილი მასალის გახსენება
აქტივობა 3:.გონებრივი
იერიში (ბიზნესის სერვისები)
აქტივობა 4. ბლიც-შეკითხვები
აქტივობა 5. სამუშაო ფურცელზე მუშაობა და
თამაში
აქტივობა.6. გაკვეთილის შეჯამება
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
ვაფასებ მოსწავლეთა
ნამუშევრებს და გაკვეთილზე განხორციელებულ აქტივობებში ჩართულობას. ვაძლევ
უკუკავშირს.
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
· 20
სახელის სამაგიდო ბარათი
· 4
საკვანძო ტერმინების საჩვენებელი ბარათი (ტ-ქ)
· 1
მეწარმის პოსტერი
· 20 პრობლემის
გადამჭრელი
· 20 პრობლემის
გადამჭრელი სანიშნე
· 20 საშლელიანი ფანქარი
|
გაკვეთილი 5 :
„ჩემი რეგიონი
მსოფლიოში“
გაკვეთილის გეგმა
რიცხვი: 26.12.2017 წ.
გაკვეთილის
თემა
|
„ჩემი რეგიონი მსოფლიოში“
|
პედაგოგის
სახელი და გვარი
|
ნატალია ოქროპირიძე
|
სწავლების
საფეხური
|
VI-ა
კლასი
|
მოსწავლეთა
რაოდენობა
|
20 მოსწავლე
|
საჭირო
უნარები
|
· დიაგრამის ანალიზი
· ნაწილების
აწყობა
· კოოპერატიული
ვაჭრობა
· გადაწყვეტილების
მიღება
· ჯგუფური
მუშაობა
|
გაკვეთილის
მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
· გაიაზრონ რესურსების მომწოდებლებს,
ბიზნესებსა და მომხმარებლებს შორის არსებული ურთიერთდამოკიდებულება.
· განახორციელონ მიწოდების ჯაჭვი
კონკრეტული წარმოების მაგალითზე.
|
წინარე
ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან ანგარიში, მსჯელობა,
დასკვნების გამოტანა, აქვთ წარმოსახვითი უნარები.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა / საკლასო
მენეჯმენტი
|
აქტივობა 1.შესასწავლი
თემისა და გაკვეთილის მიზნის გაცნობა
აქტივობა 2. წინა გაკვეთილზე განხილული მასალის
გახსენება
აქტივობა 3. ბლიც-შეკითხვა
აქტივობა 4. როლური თამაში
აქტივობა 5. გაკვეთილის შეჯამება
აქტივობა 6.სერტიფიკატების გადაცემა
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
ვაფასებ მოსწავლეთა
ნამუშევრებს და გაკვეთილზე განხორციელებულ აქტივობებში ჩართულობას
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
· 20 სახელის სამაგიდო ბარათი
· 4 საკვანძო ტერმინების საჩვენებელი
ბარათი (ღ-ჩ)
· 1 მეწარმის პოსტერი
·
5
მიწოდების ჯაჭვის სტიკერების ფურცელი (ა-ი, 40 ცალი)
·
5
კომპიუტერის აწყობის მიწოდების ჯაჭვის ფურცელი
·
20
მიწოდების ჯაჭვის ფლაერი
·
20
სერტიფიკატი
·
20
საშლელიანი ფანქარი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий